piątek, 21 października 2011

Pożyczony narzeczony (Something borrowed) - wiecznie tą drugą być...

To nie była komedia, to nie był dramat, to nie był film schematyczny. Nie od początku wiedziałam do czego zmierza historia przedstawiona w tym filmie, a to spory plus. Najpierw obstawiałam przyjaciela z dzieciństwa, nie wierzyłam, że to narzeczony przyjaciółki…ale po kolei.  

Rachel (Ginnifer Goodwin) i Darcy (Kate Hudson) to dwie najlepsze przyjaciółki. Rachel jest skromną niepewną siebie prawniczką, Darcy pewną siebie przebojową…blondynką, o której nie wiemy nic więcej poza tym, że lubi się dobrze bawić. Darcy wkrótce ma wyjść za maż za Dexa (Colin Egglesfield). Przyjaciółki mają wspólnego przyjaciela z dzieciństwa Ethana i jest jeszcze Marcus (Steve Howey). Sprawy się skomplikują po 30-tych urodzinach Rachel (każdy by złapał doła i nieopatrznie coś „chłapnął”). Niezły początek, potem zrobiło się melodramatycznie, mało logicznie i nieco nudno…



To koszmarna rola Kate Hudson (Jej! Jestem śliczną blondynką i tylko się uśmiecham i jestem ślepa). O czym jest ten film?: O przyjaźni? Wychodzeniu za mąż? Presji rodzicielskiej? Utraconych szansach? Za dużo wątków wrzuconych do jednego worka…

„Kocham cię Rachel, zawsze cie kochałem

uhhh trochę łzawe, wyświechtane…

Muszę to powiedzieć zanim będzie za późno”

Ta, najlepiej w strugach deszczu…

Zakończenie co prawda nie było przewidywalne do bólu, ponieważ w trakcie oglądania zmieniały się nieco moje typy. Począwszy od zwątpienia przez większą cześć filmu w moje pierwsze domysły, kto tu kocha kogo, po zdziwienie na końcu, że miałam rację…co do rozwiązania tej historii. Lubię Ginnifer Goodwin (polecam jej rolę w Once upon Time) więc 6/10.

SPOILER-ZAKOŃCZENIE
Darcy zwierza się Rachel, ze zdradziła raz Dexa, Darcy ma wątpliwości. Rechel ją przekonuje, żeby wyszła na Dexa. Rachel nie mogła pójść na ślub. Dex ostatecznie przychodzi do Rachel, mówi jej, że odwałał ślub, rozmawiają szczerze, przepraszają sie za niewykorzystany moment przed 6 laty. Zjawia się nagle Darcy i mówi Rachel, że odwołała ślub, przyznaje  ze niby to był pomysł Dexa, ale ona tego chciała. Darcy wie, że nie Rachel nie spała z Marcusem, przyznaje jej się, że to on z nim spała(parę razy). Darcy wyznaje, że jest w ciąży i się żegna z Rachel, ale się wraca bo zauważyła marynarkę Dexa. Wywiązuje się awantura. Darcy nienawidzi Rachel za tę zdradę.Dwa miesiące później byłe przyjaciółki wpadają na siebie na ulicy. Rachel przeprasza Darcy (tęskni za nią). Darcy przyznaje, że teraz jest szczęśliwa.Rachel jest z Dexem spotykają się i idą razem jako para. KONIEC.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz